OGŁOSZENIA


UWAGA!!!! 



Dzień 23.05.2018 ( środa) jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych dla uczniów klas szkoły podstawowej oraz oddziałów gimnazjalnych. Do szkoły przychodzą tylko uczniowie biorący udział w LIDZE PRZEDMIOTOWEJ.


18-20.04.2018

EGZAMIN GIMNAZJALNY

W dniach 18-20.04.2018 odbędzie się EGZAMIN GIMNAZJALNY dla uczniów klas trzecich. W tym okresie klasy drugie gimnazjum nie mają zajęć lekcyjnych. Klasy 1-7 - zajęcia wg planu 


12.03.2018r.

Akcja "Gorączka Złota" organizowana przez Szkolne Koło PCK  

  Od 12 marca do 15 maja 2018r. Szkolne Koło PCK organizuje akcję zbierania 1-,2-,5- groszówek. Jest to ogólnopolska zbiórka pod patronatem Polskiego Czerwonego Krzyża pt. "Gorączka Złota". Celem tej akcji jest zebranie tych najdrobniejszych monet, które często poniewierają się w domach i przekazanie na potrzeby dzieci będących w trudnej sytuacji losowej.



06.02.2018r.

Fotograficzny konkurs ekologiczny

   Regionalne Centrum Edukacji Ekologicznej w Płocku działając na zlecenie Powiatu Płockiego zaprasza do udziału w konkursie ekologicznym z dziedziny nauki skierowanym do dzieci i młodzieży  uczących się w szkołach podstawowych i średnich z terenu Powiatu Płockiego.

Termin nadsyłania prac: do 25 maja 2018r.
PRZEDMIOT KONKURSU
1. Prace fotograficzne w trzech kategoriach tematycznych flora, fauna, krajobraz powiatu płockiego - konkurs indywidualny dla uczniów szkół podstawowych i średnich z powiatu płockiego.
2. Prace fotograficzne w trzech kategoriach tematycznych flora, fauna i krajobraz - konkurs zespołowy - dla dwóch kategorii wiekowych: szkoły podstawowe i średnie powiatu płockiego.

Regulamin, karta zgłoszeniowa oraz oświadczenie do pobrania na stronie www.rceeplock.pl


Zebranie z rodzicami w dniu 01.02.2018r.

Przydział sal na spotkanie wychowawców z  rodzicami:

Kl. Ia          - sala nr 24         - p. T. Bernat

Kl. Ib         - sala nr 25         - p. B. Hućko

 

Kl. IIa         - sala nr  1         - p. A. Kupniewska

 

Kl. IIIa       - sala nr 21         - p. R. Wiśniewska

Kl. IIIb       - sala nr 20       - p. I. Olęcka

Kl. IIIc       - sala nr 2           - p. S. Wajdowicz 

Kl. IVa       - sala nr 28       - p. J. Kwiatkowska

Kl. IVb       - sala nr 12       - p. M. Adamska

Kl. IVc       - sala nr 19a        - p. I. Pikała

Kl. Va         - sala nr 10         - p. E. Piotrowska

Kl. Vb         - sala nr 14         - p. Mag. Wolińska

 Kl. VIa       - sala nr 22         - p. M. Wolińska

Kl. VIb       - sala nr 26         - p. J. Górecka

 Kl. VIIa     - sala nr 13    - p. E. Łuniewska - Peda

Kl. VIIb       - sala nr 16         - p. B. Lejza 

Kl. IIa         - sala nr 29         – p. D. Podgórny

Kl. IIb         – sala nr 19          – p. E. Gontarek

Kl. IIc – pracownia komputerowa – p. Ł. Włodarski

 

Kl. IIIa       – sala nr 17          – p. J. Sochacka

Kl. IIIb       – sala nr 18          - p. J. Słupecka

Kl. IIIc       -  sala nr 27          – p. B. Gackowska


23.11.2017r.

Mazowiecki Informator dla Rodziców i Opiekunów Dziecka z Niepełnosprawnością

  Z inicjatywy Wojewody Mazowieckiego powstała publikacja skierowana do  rodziców dziecka, u którego stwierdzono ciężkie i nieodwracalne upośledzenie lub nieuleczalną chorobę oraz do opiekunów wychowujących dziecko z niepełnosprawnością. W przygotowaniu Informatora uczestniczyli m.in. pracownicy Kuratorium Oświaty w Warszawie. Celem Informatora jest przekazanie rodzicom i opiekunom pełnej wiedzy o systemie wsparcia w zakresie specjalistycznej opieki medycznej, psychologicznej oraz społecznej.

  Zapoznać się z Informatorem można na stronie Kuratorium

10.11.2017r.

DYŻURY NAUCZYCIELI

Od dnia 4.12.2017 nauczyciele będą przyjmować rodziców w wyznaczonych salach co zdecydowanie pomoże rodzicom w kontaktach z wybranymi pedagogami. Przydział sal na spotkania nauczycieli z rodzicami w pierwsze wtorki miesiąca w roku szkolnym 2017/2018 dostępny jest w zakładce DOKUMENTY SZKOŁY

06.11.20017r.

ZBIERAJ BATERIE

Nasza szkoła ponownie uczestniczy w programie. Masz w domu zużyte baterie? Przynieś je na świetlicę szkolną lub do pracowni biologicznej i wrzuć do pojemnika.

Baterie zbieramy do końca kwietnia. Zachęcamy do udziału!






06.11.2017r.

Samorząd Uczniowski ogłasza zbiórkę makulatury od dnia 09.04.2018 do dnia 13.04.2018r.

Uczniowie zobowiązani są do zbiórki makulatury, którą należy porządnie zapakować, podpisać i przynieść do szkoły (okleić, związać, najlepiej w kartonie).

Samorząd Uczniowski makulaturę będzie ważył dnia 16.04.2018r. Przewidujemy nagrody dla klas, które złożą najwięcej makulatury.

Zacznij zbierać makulaturę już dziś, żeby do kwietnia mieć jej jak najwięcej :)


18.09.2017

f1f5f628-4cf7-4b0d-a8b8-df0ea8e26d61jpg

Rozkład jazdy autobusów szkolnych obowiązujący od dnia 20.10.2017

rozkadjazdygimbusanr1.pdf
rozkadjazdygimbusanr2.pdf

".date("d-m-Y").""); ?>