Procedura wydawania legitymacji szkolnej i duplikatów legitymacji
w Szkole Podstawowej im. M. Kopernika w Radzanowie
Legitymacje szkolne
Pierwsza legitymacja szkolna (po przyjęciu dziecka do szkoły) wydawana jest nieodpłatnie.
Nie pobiera się opłaty za sprostowania w legitymacji szkolnej (zmiana adresu, nazwiska).
W przypadku zmiany nazwiska należy dostarczyć dokument potwierdzający zmianę danych oraz posiadaną legitymację.
Duplikat wydaje się wtedy, gdy oryginał ulegnie zagubieniu, zniszczeniu lub kradzieży.
Zasady wydawania duplikatów legitymacji szkolnej
- W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej rodzice ucznia mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat.
⋅ - Do wniosku należy dołączyć :
– podpisane aktualne zdjęcie legitymacyjne (nazwisko i imię, data urodzenia);
– potwierdzenie wniesienia opłaty (wydruk potwierdzenia przelewu bankowego).
- Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu – 9 zł.
- Termin wykonania duplikatu legitymacji do 7 dni od momentu złożenia wniosku.
Opłaty:
Opłatę za duplikat legitymacji (9 zł) wnosi się na konto bankowe szkoły:
Szkoła Podstawowa w Radzanowie
Nr konta 46 9042 1013 0135 2227 2000 0010
Tytuł przelewu „opłata za duplikat legitymacji – imię i nazwisko ucznia”
Poniżej znajduje się plik PDF z wnioskiem.
DO POBRANIA >WNIOSEK<<